Re: Biedni pecetowcy

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 03:32:45 MET DST

--
 Od
 Slawka Duchnowskiego
 e-mail:     nyce_guy_at_irc.pl
> Pawel PYK <pyk_at_ccagate.ari.ch> wrote in article
<4rra71$csm_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
> Ja chyba tez mysle kategoriami z przed trzydziestu lat. Rozumiem
> ze teraz liczy sie bardziej to co na czyms pisze niz jakosc
> produktu. Mnie badzo obchodzi kto jest autorem/projektantem
> danego produktu bo to wplywa bardziej na strone uzytkowa niz to
> jaka jest na tym naklejka. Ale chyba jestem glupi, albo
> niedouczonowy... Jakos zawsze kopujac produkty ITT czy Gratza
> zdawalem sobie sparwe ze sa to defacto marki handlowe dla
> produktow Nokii, kupujac Technics, Panasonic czy TDK mysle raczej
> o marakch handlowech Matshushita Electric... Acha jezdze Nissanen
Tylko ze jest 20 wiek i dla Nissana samochodzy moze robic jakas Kia i
nawet o tym nie bedziesz wiedziec. Chodzilo o to ze jak MS pisze o WIN NT
jako swoim produkcie to zle ale jak Novell pisze Novell Unix  to dobrze.
Trudno w dzisiejszym swiecie fabryk oddalonych o tysiace mil od
headquaters, kooperacji i "contracting out" doszukiwac sie "prawdziwych"
tworcow.
Nissan w USA byl Datsun dawno temu.
Nissan by Datsun ale to nie ta lista.
TDK do Matsushita ? Watpie. Matsushita: Technics, Quasar, National,
Panasonic
30 mil ode mnie w Secaucus, NJ.