Re: V-Fat w starym DOS-ie

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 14:53:54 MET DST

Konrad Gretkiewicz <konrad_at_enic.fr> wrote:

KG> pytanie odnosilo sie do DOSa
> (i nakladek nnna niego czyli windozow)
> a one tak maja
>
KG> Moze miales jakas dziwna wersje winow, bo ja zgodze sie z Jarkiem Lisem
KG> :
KG> mam dwie partycje primary na jednym HDD i OBIE sa widziane jednoczesnie
KG> przez DOS i W95.
a ja sie zgodze z Grego :)

to zalezy - miscrosoft cos w DOSie spieprzyl
raz dziala, raz nie, trudno wybadac czemu i kiedy

np.
1) Dwie partycje primary BIGDOS
   Jedna primary Linux Native i jedna dosyc mala extended Linux Native
   widac pod dosem obydwie, ale tylko teoretycznieto dziala, nagranie czegos
   tam rozwala fat calkowicie
2) podobnie tylko bez tej extended Linux Native na koncu
   dziala ok - zapisywac tez mozna :)
3) znowu z extended Linux Native na koncu tylko, ze tym razem znacznie
   wieksza - widac tylko jedna primary

szkoda ze nie mialem wtedy win'95 - tez by sie sprawdzilo
slawek