Re: win95 na drugiej partycji

Autor: Wieslaw Dobrowolski (dobrowolski_at_iozi23n.ioz.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 18:05:20 MET DST

>wkoncu doszedlem do takiego momentu ze ladyje mi sie prawie wszystko,
>tylko wyburacza sie informujac mnie ze nie jest dostepny vfat jak to

Przyczyna moze byc taka, ze w95 przetwarzajac config.sys laduje tez drivery,
ktorych w config.sys nie ma - do obslugi vfat wlasnie. Wychodzi z zalozenia ze
skoro odpowiedniego wiersza w configu nie ma, a drivery musi miec, to je
laduje niejawnie. I czasem nie udaje mu sie ich znalezc na dysku (autoexec
jeszcze nie przetworzony, nie ma sciezek...) - nie ma vfat, nie ma w95.
Nie pamietam teraz nazw tych driverow, chyba vfat.sys i ifshlp.sys - dopisz je
do config.sys z podaniem sciezek. U mnie pomoglo.
Wszystko to jest opisane w jakims \windows\readme.costam.

W.D.