Re: V-Fat w starym DOS-ie

Autor: Pawel Baranowski (baranows_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 08 Jul 1996 - 16:09:24 MET DST

In <4rj392$lu_at_star.civic.pl>, civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) writes:

>a ja sie zgodze z Grego :)

ja tez.

>to zalezy - miscrosoft cos w DOSie spieprzyl
>raz dziala, raz nie, trudno wybadac czemu i kiedy

Duzy wplyw na rozpoznawanie partycji ma ich wzajemne podlozenie na dysku
np. raczej nie powinno sie rozdzielac partycji widzianych przez jeden SO partycjami
niewidzianymi bo sa tego typu efekty.
Najlepiej (niestety) robic podzial doswiadczalnie i sprawdzac stabilnosc przez
rekursywne kopiowanie katalogow z duzymi plikami.

                                           Pawel Baranowski
E-mail:owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl
        baranows_at_uci.agh.edu.pl