Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 20:16:08 MET DST

Maciek Sniezek <dcdinter_at_it.com.pl> wrote:
>Mam do Was pytanie: kto z Was preferuje karty, a kto woli swiecace modemy
>zewnetrzne ? Ciekaw jestem Waszych opinii, bo kiedy prowadzilem wywiad w moim

Ja wole zewnetrzny. Co prawda drozszy, ale ma te kochane swiatelka,
ktore pozwalaja mi ocenic czy jest jakis problem z linia (miga ARQ za
czesto), latwo mi zauwazyc czy ktos dzwoni (call waiting, jak dzwonia
to CD gasnie), moge przepinac modem z desktopa do laptopa do Suna.
Szczegolnie to przenoszenie mi sie podoba.

Zalety wewnetrznego wg. mnie to cena, nie zajmuje miejsca na biurku,
nie zabiera jedynego seriala od myszy, ma taki UART jak powinien
(czyli 14550AF a nie 8250), nie potrzebuje zasilacza i upraszcza
kablologie.

_tmo