Re: Swieta wojna (PODSUMOWANIE)

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 20:10:50 MET DST

Slawek Duchnowski <nyce_guy_at_irc.pl> napisal:
>A tu sie sypnales bo dla Polakow Yale to wylacznie zamek.

A *&^% na drzewo, banany prostowac, ja jestem Polakiem a Yale to dla
mnie nie tylko zamek, Twoja (jakze charakterystycznie glupia) teoria
upada, a w ogole to albo piszczie do *&^% nedzy na temat grupy, albo
najlepiej wcale.

_tmo
ps. naucz ten cholerny pseudoprodukt m$ patrzyc na Followup To:
pps. w sumie do obu (i mnie tez) odnosi, nie wiesz Marek ze Ci odpisze
byle co, byleby cos napisac? wiedzialbys lepiej...