Czy produkty Cisco potrzebuja reklamy?

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 20:00:21 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
>1 najwieksze koszty w produkcji CocaColi stanowi reklama

A i tak w automacie mozna puszke za 0.35$ kupic ;)

>PS widze ze produkt o nazwie CISCO jest powszechnie uzywany w Internecie.
> czy firma go produkujaca wydala na jego reklame tyle co M$ ??
> Czy moze jest on po prostu dobry i potrzebny ?

Potrzebny jest na pewno. Dobry tez, wrecz bardzo dobry, poza
wyjatkami typu karta 100mbps do maszyn Suna, ktora juz dwa razy w
ciagu tygodnia zwiesila jeden z 3 serverow NFS u mnie na wydziale, i
to w taki sposob ze stop-a nie pomoglo. Totalny zwis luzny. Dzis
karta poszla do Cisco i hank serwuje po 10mbps. Takze w dziedzinie
ISDN Cisco sie zagapilo (czyzby dlatego ze byli takim gigantem w
produktach sieciowych?) i teraz goni innych producentow, nawet taka
Motorole, nie mowiac o Ascendzie ktory wypuscil swoje Pipeline 50
dokladnie wtedy kiedy bylo potrzebne na rynku. I oczywscie byle
nowojorczyk nie wie co to jest Cisco, i kiedy zdecyduje sie na upgrade
z analogowej linii do ISDN to kupi takie urzadzenie ktore bedzie na
obudowie mialo logo z g95, a nie takie ktore jest porzadne, choc
trzeba chwile je ustawiac.

_tmo