Re: Co lepsze: modem wewn. czy zewn. ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 21:18:04 MET DST

Maciek Sniezek (dcdinter_at_it.com.pl) wrote:
: Mam do Was pytanie: kto z Was preferuje karty, a kto woli swiecace modemy
: zewnetrzne ? Ciekaw jestem Waszych opinii, bo kiedy prowadzilem wywiad w moim
: srodowisku zdania byly podzielone, i to prawie na rowne czesci :)
: Ja NA RAZIE wole wewnetrzny, ale moze ktos mnie przekona ?:))

Microsoft cie przekona.

P.S. osobiscie uwazam ze wewnetrzny jest lepszy - jesli dziala. A ze zwykle
    dziala, to nie ma potrzeby sobie zewnetrznego klopotu sprawiac
    (dwa pudelka i dwa kable wiecej, placze sie toto, spada ze stolu..)

Tylko ze coraz blizej do momentu, gdy to glupi program MS bedzie decydowal
- rozlaczyc cie czy nie. A zewnetrzny ma wylacznik.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |