Re: Unix growth

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 21:40:50 MET DST

On Wed, 3 Jul 1996 18:28:04 +0200 you wrote:

>Czy ja dobrze widze, ze ktos zapytal uzykownikow UNIXA o jego
>przyszlosc i powiedzieli, ze bedzie rosl a win padnie? To chyba
>oczywiste.

nnie, uzytkownikow Unixa pytali tylko o preferencje,
a nie o to czy bedzie rosl, a windows malal.

>Poza tym, warto czytac uwaznie cos z czym sie polemizuje.

patrz wyzej

>W badaniu, o
>ktorym ja pisalem jest mowa o systemach _na pecety_ (rozumiane lacznie
>z Macami). Nie ma to nic wspolnego z przyszloscia rynku na stacje
>robocze (a o to zapewne powyzej chodzilo).

nie mialem (w przeciwienstwie do Ciebie) tekstu z ktorym polemizowalem
przed oczami. Pamietalem tylko jego wymowe. Wiec w odpowiedzi rzucilem
powyzsze. Zreszta nie ma sie co przejmowac - to wszystko sa tylko
ciekawostki. W naszej dziedzinie sytuacja zmienia sie tak gwaltownie,
ze wszelkie tego typu badania/prognozy oparte na ekstrapolacjach 'tryndow'
sa diabla warte. Kazda z firm zajmujaca sie tego typu 'futurologia'
ma juz na koncie pomylki o rzedy wielkosci.

Grego