Re: Unix growth

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 23:43:16 MET DST

    Jacek> Czy ja dobrze widze, ze ktos zapytal uzykownikow UNIXA o
    Jacek> jego przyszlosc i powiedzieli, ze bedzie rosl a win padnie?

  Zle widzisz. Czesc pierwsza to 'forecast', a druga to 'survey'.
Przewidywania dotycza wzrostu popytu na UNIX, zas ankiety dotycza
konkretnych rodzajow UNIXow jakie sa uzywane.

    Jacek> Poza tym, warto czytac uwaznie cos z czym sie polemizuje.

  O, to, to :-)

    Jacek> W badaniu, o ktorym ja pisalem jest mowa o systemach _na
    Jacek> pecety_ (rozumiane lacznie z Macami). Nie ma to nic
    Jacek> wspolnego z przyszloscia rynku na stacje robocze (a o to
    Jacek> zapewne powyzej chodzilo).

  Jakto nie ma ? A UNIXy na komputery PC ? Linux ? FreeBSD ?
Moim skromnym zdaniem tutaj trendy beda podobne (jezeli nie bardziej
zdecydowane).

pozdrawiam,
jwr

--