Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 18:06:13 MET DST

Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:

: Jesli nie macie lunch'y (ow?) to nie wiem po co wy chodzicie do Mac
: Donalda bo chyba nie na obiady i kolacje (no moze sniadanie jescze mozna
: tam zjesc) :))

Chodzimy, jesli mamy akurat chec cos takiego zjesc. Nie wiem, czy jeszcze
pamietasz, ale w Polsce mozna jesc nie tylko w godzinach sniadania,
obiadu czy kolacji... :)

: lunch (turysci ludzie w podrozy) wiec zamisat pizzy czy Chinczyka ida do
: MD. Co by nie powiedziec o to trzyma on scisle standardy higieny i
: jakosci.

Godzina ok 21:30, poczatek lipca tego roku, Bristol Str., Santa Ana, CA,
"restrauracja" McD: dorodny prusaczek niespiesznie maszeruje sobie
srodkiem podlogi.
Skad wiem? Ano tak sie glupio zlozylo, ze widzialem na wlasne oczy :)

--
	Leszek.