Re: Unix growth

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 17:49:32 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

Czy ja dobrze widze, ze ktos zapytal uzykownikow UNIXA o jego
przyszlosc i powiedzieli, ze bedzie rosl a win padnie? To chyba
oczywiste.

Poza tym, warto czytac uwaznie cos z czym sie polemizuje. W badaniu, o
ktorym ja pisalem jest mowa o systemach _na pecety_ (rozumiane lacznie
z Macami). Nie ma to nic wspolnego z przyszloscia rynku na stacje
robocze (a o to zapewne powyzej chodzilo).

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland