Re: W co inwestowac?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 17:59:33 MET DST

Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:

: > : Chcesz porownywac stan sieci w USA i w Polsce?
: > Owszem, chce. I to w dwoch kategoriach:
: > (1) Wiedza o sieci przecietnego juzera
: > - tu USA lezy na obie lopatki, bo ma tak wielu uzytkownikow Inetu,
: > ktorzy nie wiedza o sieci _niczeg_ ponad to, jak wywolac DialUp
: > w W95
: A ty wiesz dokladnie jak dziala telewizor? Ale uzywasz, nie? jest tysiace

Po pierwsze, wiem nie najgorzej (na pewno lepiej niz przecietny obywatel
USA), jak dziala TV (zasada). Po drugie, wypowiadales sie wlasnie o sieci
i to o niej mielismy dyskutowac, nie o telewizji.

: > (2) Wiedzy o sieci przecietnego administratora
: > - i obawiam sie, ze rowniez tu USA nie bedzie wcale "o klase
: > wyzej" od Polski.
: Oczywscie zwykle zatrudnia sie tu przyglupow a w Polsce geniuszy.

Czy odrozniasz pojecie "niekoniecznie o klase wyzej" od "nizej"?
Dla ulatwiena przetlumacze Ci to (dosc luzno) na amerykanski:
"not necessarily a way above" does not equal "below".

--
	Leszek.