Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 02:50:28 MET DST

> lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote in article
<4rb0fd$541_at_olorin.nask.pl>...
> Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
>
> : PS Co jest alternatywa na lunch od macdonalda w Polsce?
>
> Nic. Bo - chyba juz gorliwie o tym zapomniales - w Polsce raczej nie
> jada sie posilkow pod nazwa "lunch"; mamy sniadanka, drugie sniadanka,
> obiadki i kolacje, ale lanczow nie mamy :)

Dlaczego gorliwie? Chcesz mnie obrazic?
Mnijesza o to.
Jesli nie macie lunch'y (ow?) to nie wiem po co wy chodzicie do Mac
Donalda bo chyba nie na obiady i kolacje (no moze sniadanie jescze mozna
tam zjesc) :))
PS Przynajmniej ktos chodzi bo nie bankrutuja.
PPS Czesto ludzie wybieraj MD gdy nie sa pewni jakosci malej knajpki na
lunch (turysci ludzie w podrozy) wiec zamisat pizzy czy Chinczyka ida do
MD. Co by nie powiedziec o to trzyma on scisle standardy higieny i
jakosci.
PPPS Podobno nie kupuja miesa w Polsce tylko gdzies w Europie, czy to
prawda?