Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 19:52:59 MET DST

> warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote in article
<4r6b71$6pv_at_olorin.nask.pl>...

> Tu niestety masz racje. Nie wiem tylko jak jest w USA, ale z tego, co
> slyszalem o typowym Amerykaninie mocno watpie, zeby KAZDY
> zapytany na ulicy wiedzal co to jest e-mail.
Tak jest. Nieuki ktore tzrymaja w rekach 99% rynku komputerowego. Co za
lameria.

> He,he, nie czytasz Urbana. Zajrzyj np na http://www.nie.com.pl :-)))
> A niejaka Gazeta Wyborcza ma swoja domene zarejestrowana
> bezposrednio w .pl. Pare innych tez ma.
I co z tego ze ma. Drukuja adres e-mail zeby sie z nimi mopzna bylo
skontaktowac? Czy do dzis jedynie papier nadaj sie na listy? Nie nie
drukuja bo internet w Poslc eto ciagle tylko zabawka.
> No, powiedzmy 30. Ale zgadzam sie z Toba, o o tyle, ze to
> za malo, zeby powstala zdrowa konkurencja..

> O ile wiem, to prawie wszyscy. W tej chwili zaczyna sie podlaczac
> do Internetu szkoly srednie.
Prawie wszyscy studenci maja dostep do Internetu w dowolnym czasie? Jak
oni to robia rpzy tych predkoscia przylaczy dla szkol? Ja znam jedna
politechnike co ma.... 28.8.