Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Brykner (bryknert_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 23:27:21 MET DST

Slawek Duchnowski wrote:

> <4r6b71$6pv_at_olorin.nask.pl>...
> >
> G.B. > He,he, nie czytasz Urbana. Zajrzyj np na http://www.nie.com.pl :-)))
> G.B. > A niejaka Gazeta Wyborcza ma swoja domene zarejestrowana
> G.B. > bezposrednio w .pl. Pare innych tez ma.
> I co z tego ze ma. Drukuja adres e-mail zeby sie z nimi mopzna bylo
> skontaktowac? Czy do dzis jedynie papier nadaj sie na listy? Nie nie
> drukuja bo internet w Poslc eto ciagle tylko zabawka.

I znowu sie mylisz. Potrzebowalem CD-ROM do archiwalnego numeru PC World Computer
(wersja polska, redakcja z siedziba w Warszawie). Wyslalem maila z prosba o przyslanie
CD i plytke dostalem. Droga juz tradycyjna i to w ciagu nie calych dwoch tygodni, ale
chyba nie bedziesz wymagal aby przyslali mailem ;)).

> G.B. > O ile wiem, to prawie wszyscy. W tej chwili zaczyna sie podlaczac
> G.B. > do Internetu szkoly srednie.
> Prawie wszyscy studenci maja dostep do Internetu w dowolnym czasie? Jak
> oni to robia rpzy tych predkoscia przylaczy dla szkol? Ja znam jedna
> politechnike co ma.... 28.8.

A ja znam inna (lodzka)((ach te polskie literki)) - pracownie praktycznie bezposrednio
wpiete w Inet (buforem jest jedynie Novell) i chodzi jak burza. (no prawie, ale to juz
problem przepustowosci lacz do Stanow, na terenie Polski rzeczywiscie dziala
blyskwicznie).
Jak nie znasz realiow to nie pier... o 28800

|Tomek BRYKNER.                  |
|mailto:bryknert_at_snack.p.lodz.pl |