Re: W co inwestowac?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 15:32:05 MET DST

At 14:11 96-06-29 +0200, you wrote:

>Oto jesli chodzi o providerow Internetu w Polsce to jest tak jak z m$ - jest
>prawie calkowity monopol.

Tu sie nie zgodze: ja znam (oprocz NASKU ktory rozpoczal wiec z tej
racji jest najwiekszym providerem) w samej Lodzi dwoch niezaleznych
providerow; PDI nawet wypączkowało do Warszawy a wiec do jaskini lwa
i do Bydgoszczy.
Niech sie warszawiacy wypowiedza ilu jest providerow w Warszawie
itd, itd,

Do Slawka: to ze na tej liscie widzisz ludzi z uczelni i firm
komputerowych to tylko dlatego, ze mamy dostep do sieci darmowy;
oprocz godzin nocnych nie korzystamy z modemow i liczniki nam nie bija.
Gdyby telefony byly tansze to i ludzie by sie wiecej komunikowali.
Chyba nie wyobrazasz sobie, ze normalny czlowiek bedzie wiecej wydawal
pieniedzy "na Internet" niz na bilety do kina, wypozyczalnie kaset video
itp. "rozrywki". 10% zarobkow to jest chyba gorna akceptowalna granica
wydatkow na kulture. Wedle stawu grobla. albo przłóż sobie na francuski
to będzie lepiej brzmiało.

W USA sądzę, że wydaje sie mniej.

Romek
-------- PeCetologia to nauka eksperymentalna --------