Re: W co inwestowac?

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 18:57:39 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland napisal(-a) :

> Tu sie nie zgodze: ja znam (oprocz NASKU ktory rozpoczal wiec z tej
> racji jest najwiekszym providerem) w samej Lodzi dwoch niezaleznych
> providerow; PDI nawet wypączkowało do Warszawy a wiec do jaskini lwa
> i do Bydgoszczy.
> Niech sie warszawiacy wypowiedza ilu jest providerow w Warszawie
> itd, itd,

Hmmm, i tak i nie. Ze tak powiem, w koncowych "dystrybutorow" to jest nawet
muchos, przez monopol chcialem powiedziec ze i tak kazdy z nas laduje
pozniej w NASKu. On rzuca zbyt duzy cien aby mozna bylo powiedziec ze
poszczegolni dostawcy sie roznia.

A jesli chodzi o lokalnych to przyznaje sie nie wiem. Na pewno istnieje ATM
pierwszy chyba nie-NASKowy dostarczyciel aczkolwiek o jakosci uslug sie nie
wypowiem bo szkoda jezyka (zwlaszcza jesli chodzi o MX).

--
Wojtek