Re: W co inwestowac?

Autor: Przemyslaw Lenartowicz (plen_at_gryzmak.lodz.pdi.net)
Data: Sun 30 Jun 1996 - 22:48:45 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

> [...]
(...)
>Do Slawka: to ze na tej liscie widzisz ludzi z uczelni i firm
>komputerowych to tylko dlatego, ze mamy dostep do sieci darmowy;
(...)
>Chyba nie wyobrazasz sobie, ze normalny czlowiek bedzie wiecej wydawal
>pieniedzy "na Internet" niz na bilety do kina, wypozyczalnie kaset video
>itp. "rozrywki". 10% zarobkow to jest chyba gorna akceptowalna granica
>wydatkow na kulture.

>W USA sądzę, że wydaje sie mniej.

>Romek

Ja korzystam z prywatnego konta, na tzw. internet przeznaczam wiecej
niz na kino, wiec nie jestem chyba normalny.

A tak ad hoc, chyba czas przeniesc te dyskusje z peceta?
A moze ja zakonczyc, bo jest to mecz SD & M$ kontra reszta swiata.

        Przemyslaw Lenartowicz
        e-mail: plen_at_gryzmak.lodz.pdi.net