Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 03:52:36 MET DST

> Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote in article
<199606281352.PAA29703_at_malcolm.rmnet.it>...

> odwieczne klamstwa (jak za komuny)
> ale wbrew Goebbelsowi - nawet tysiac razy powtorzone
> nie zmienia sie w prawde.
>
> Natywnych aplikacji 32bitowych dla OS/2 jest ponad 2000 komercyjnych
> (share- czy free-ware'u nie sposob nawet zliczyc)
> podczas gdy dla w95 jest ich dokladnie 0 (slownie: zero!)
> Wszystko co jest, nawet reklamowane jako natywne, to sa rekompilaty
> z wersji dla 3.x, czyli napisane pod katem systemu z segmentowana
> pamiecia, multitaskingiem kooperatywnym, bez wykorzystania
> multithreadingu.
Who gives a damn Grego co w srodku? Czy ty pytasz sie kto produkowal
tranzystory czy scalaki do twojego TV? Wazne ze jest ich duzo i chodza z
win95. Chlopie obudz sie.
WINdows wygrywaly bo potarfily byc systemem biurowym. MS Office i
Scheduler i ms Mail
sprawily ze ludzie zaczeli organizowac prace w workgroups. Robili
scheduling dal calcyh grup roboczych. Mogli dzielic sie plikami wprowadzac
korekty. Przynosilo to zauwazalne
zyski w efektywnosci. Ludzie mogli lepiej pracowac dzieki temu ze nie
musieli sie uczyc kodow DOS tylko zajac swoja praca. Ta sama idea
przyswieca producentom win95 - zostawic prace ludziom a cala reszta dla
systemu. Stad te ikonki aby sie latwo bylo ludziom poslugiwac systemem.
Ludzie pracuja Grego przy Pomocy komputerow nie nad komputerami. Co kogo
obchdozi co sjest w srodku moze i diableki biegaja po drutach co wazen to
ze mozna sklecic latwo tekst z pewna automatyzacacja i psoalc go w diabli
do inncyh ludzi przy uzyicu komputera osobistego. Obudz sie REGO cytujesz
jakies teksty o
sukcesach OS/2 a kiedy ci pisze ze nie istnieje po prostu na tym rynku to
mi tu cytujesz jakies ksiazki i kolegow Polski. Chlopie obudz sie na
najwiekszym i najbardziej zaawansowanym rynku komputerowym swiata nie ma
prawie OEM sprzedajacym pecety z OS/2. Ja nawet jako opcji tego nie
widzialem. Widziales OS/2 na laptopie u kogos?
O czym Ty mowisz? To sa bajki.
PS Przepraszam wszystkich za urazona dume narodowa. Koncze temat bo mam
lepsze rzeczy do robionia. Nie moge tylko sluchac tych "fachowcow" z
konca swiata autorytarnie piszacych o produktach MS jak o gownie. Panowie
lepsi od was tego uzywaja w firmach ktore maja dochody na poziomie
polskiego dochodu narodowego........