Re: Podkrecanie Pentium 120

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 04:45:43 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996 20:24:03 +0200 Adrian Szwed wrote:

>To moze kupic 133 i skrecic ja na 150 -tke. Tylko jak taki system sie
>zachowoje.

jesli PCI spadnie wtedy na 25 - to moim zdaniem niewarto.

z kolei jesli PCI ma stala~ (tzn. niezalezna~ od zegara procesora)
czestotliwosc (33MHz) to powstaje problem, ktory pare miesiecy temu
walkowalismy na pececie nie dochodzac do zadnych (miarodajnych)
wnioskow.

Problem byl taki: czy lepiej miec 25MHz na PCI synchronicznie
z procesorem, czy 33Mhz ale za to asynchronicznie (przez co
procesor nie raz bedzie musial czekac).

Jesli karta potrafi sam wymieniac dane z pamiecia (np)
to lepiej miec 33 PCI, ale jesli korzysta z posrednictwa
procesora - to chyba jednak te 25.

Grego