Re: W co inwestowac?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 15:55:06 MET DST

On Fri, 28 Jun 1996 13:42:38 +0200 Mariusz Studzinski wrote:

>Win95 ma w sobie pare drobiazgow, ktore dla jednych moga sie wydawac
>typowymi bajerami a dla mnie sa po prostu cholernie wygodne. Oto
>przyklady:
>
>- Siedze sobie w nocy przy komputerze i nagle wyskakuje mi requester -
>'nastapila zmiana czasu na czas letni. Przestawic zegar ?' Po 'OK'
>system sprawnie przestawil zegar systemowy i wszystkie ustawienia z
>nim zwiazane. Bajer? Moze, ale bardzo wygodny.

to rzeczywiscie tylko bajer.
moge taki napisac do OS/2 od reki
w takich bajerach M$ rzeczywiscie bryluje
mym, osiarze/linuxiarze mamy powazniejsze rzeczy na glowach
;-)

>- Chcialem stworzyc shortcut do jednego programiku i umiescic go na
>desktopie. Klikam na program, robie 'copy' (tak jak w Word), potem
>klikam na desktop i mam do wyboru: 1. Paste 2. Paste (as
>shortcut).Bajer , pewnie tak, ale wygodny jak cholera.

a to juz wcale nie bajer, tylko NARZEDZIE i to cholernie wazne.
gdybys wiedzial o ile wieksze mozliwosci w takich wlasnie
sprawach (a nie w bajerach) daje Ci obiektowy WorkPlace Shell WARPa
to przestalbys sie tak zachwycac

ale co tu dyskutowac z facetem ktory narzedzi od bajerow nie odroznia

Grego