Re: W co inwestowac?

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 03:13:13 MET DST

At 13:40 28.06.96 +0200, you wrote:

>System wybiera sie nie dla niego samego a dla programow ktore pod nim
>chodza.

Slusznie, ale ... patrz nizej

>Co z tego, ze Warp dziala lepiej niz niz WIn95 skoro
>oprogramowania jest do niego 10 razy mniej. Zaraz pewnie ludzie zaczna
>wypisywac,ze przeciez jest taki a taki program - tylko, ze to nie
>zmieni stanu rzeczy. Rowniez nieprawda (teraz bo moze kiedys bylo)
>jest to ,ze isteniejace programy na Warpa sa lepsze - kiedys moze byly
>ale oprogramowanie pod WIn95 idzie do przodu a pod Warpa stoi (vide
>przegladarka WWW w Warpie i Netscape Navigator albo Expolorer 2.0.
>
>Marius Studzinski

Tylko, ze co mi po wspanialym (czytaj bajeranckim) oprogramowaniu, ktore co
i rusz leci w krzaki samo z siebie albo z powodu sypania sie systemu
operacyjnego. Wole to troche brzydsze, ale za to pewne w dzialaniu.
A co do aplikacji dla W'95 to zwracam uwage, ze NATYWNEGO jest naprawde
malenko! Wiekszosc uzytkownikow W'95 korzysta glownie z programow dla W. 3.x
uruchamianych tylko w srodowisku W'95, bo i nie bardzo (jeszcze) maja inne
mozliwosci! Te z aplikacji dla 3.x, ktore napisano w sposob porzadnie
odwolujacy do funkcji systemu Win wygladaja prawie jak native for '95, ale
nie zmienia to ich natury.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl