Re: Zaslyszane : M$AV

Autor: B. Ryszard Jasicki, Serwis Komputerow Osobistych (rjasicki_at_telbank.pl)
Data: Sat 29 Jun 1996 - 03:13:11 MET DST

At 13:25 28.06.96 +0200, you wrote:

>[wycialem kilka slusznych rad]
>
>Musze sie bronic !!! To nie ja mialem przejscia z M$AV (w ogole go nie
>uzywam) tylko przeczytalem to gdzies i poslalem tu aby wypowiedziec
>sie o tym co mysle nt. M$.

Znow mi sie slusznie dostalo - trza bylo lepiej popatrzec na 'Subject' -
wszak tam istotnie jak wol stoi, ze zaslyszane, a nie ze doswiadczone.
Sorry .. :-)
Wycieczke osobista odszczekuje, rady nt. bezpieczenstwa pozostawiam w mocy.

------ ciach -----

>Dobra koncze te wypociny. Jesli ktos chce sie jeszcze czegos
>dowiedziec to sluze pomoca.
>
>PS
>Mam nadzieje, ze po przeczytaniu tego mail'a zmienisz zdanie o mnie (
>raczej moim zabezpieczeniu antywirusowym)
>
>(-: KrUtko i zwiENzle - mailto:StryjO_at_ComArch.Krakow.PL :-)

Nie mam wyjscia (komin mi sie zatkal :-) ).
Ale bez przykrosci.

B.R.J., tj.:
B. Ryszard Jasicki
rjasicki_at_telbank.pl