Re: W co inwestowac?

Autor: Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 23:27:38 MET DST

> kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz Kloczko) wrote in article
<4qu5l6$co4_at_sunrise.pg.gda.pl>...

> : Dzieki tym milionom tlumokow, ktore na codzien korzystaja z Windows
mamy
> : teraz simmy 4MB po < 100 zl, akceleratory graficzne true color za
grosze,
> : 64-bitowe procesory i dyski 3GB w zasiegu finansowych mozliwosci
> : przecietnego uzytkownika. I mozemy sobie na tym instalowac te Warpy,
> : Linuxy, FreeBSD czy inne 'elytarne' systemy. Warto o tym pamietac.
>
> Wiesz jestem na fizyce. Patrz Pan, a ja myslalem, ze dzieki badaniom
> podstawowym, checi zarobienia pieniedzy i konkurencji.

Ja mysle ze to dobrze bedzie jescze jeden dobry technik. Bo w administacji
nei masz szans.
Nie bylo by badan ani zywkow gdzy by nie MS nie "zblizyl" komputerow do
ludzi. Gdyby popzez zabawki, gry na cd-rom z wspaniala grafka nie powstal
domowy rynek komputerowy czyli zpaotrzebowanie na to wszytsko co moj
przemowca(?) wymienil.
Obudz sie chlopie i zrozum ze swietm rzadza peniadze czyli rynek.
TO ejst tak jak z AOL ty w Polsce nawet nie wiesz co to jest. Chocaiz jak
nakazuje moda pewnie narzekasz na durmych AOLers ale to wlasni oni
stworzyli rynek na Internet i WWW. Gdyby nie to nie bylo by dzis chyba
Internetu bo rzad USA juz dawno na to nie placi.