Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 10:07:34 MET DST

Slawek Duchnowski (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
[..]
: Ja mysle ze to dobrze bedzie jescze jeden dobry technik. Bo w administacji
: nei masz szans.
: Nie bylo by badan ani zywkow gdzy by nie MS nie "zblizyl" komputerow do
: ludzi. Gdyby popzez zabawki, gry na cd-rom z wspaniala grafka nie powstal
: domowy rynek komputerowy czyli zpaotrzebowanie na to wszytsko co moj
: przemowca(?) wymienil.

Patrz Pan :)
A ja myslalem ze okienka rozpropagowal Apple. Gry to ja myslalem, ze w
przewazajacej wiekszosci powstawaly na Amige, Atati, a jeszcze wczesniej
na osmiobitowce.

A takie rzeczy jak X windows to tez nie wymyslili ludzie od Linux-a.

: Obudz sie chlopie i zrozum ze swietm rzadza peniadze czyli rynek.
: TO ejst tak jak z AOL ty w Polsce nawet nie wiesz co to jest. Chocaiz jak
: nakazuje moda pewnie narzekasz na durmych AOLers ale to wlasni oni
: stworzyli rynek na Internet i WWW. Gdyby nie to nie bylo by dzis chyba
: Internetu bo rzad USA juz dawno na to nie placi.

Czy nie zdajesz sobie sprawy z tego, ze to jest zespol naczyn polaczonych
i jedno bez drugiego nie moze istniec. Nie przeceniaj roli i wagi M$.
Jeszcze troche, a dowiemy sie ze gospodarka USA to Microsoft-em stoi.

W internecie M$ jakos nie moze zawojowac. Skutecznie wytroncono mu z reki
zostala M$ siec, na rynku serverow tez stanowi margines. Jedyne co w I*
widac to Win jako platforma do uruchamiania netszkapy.

Ja rozumiem, ze klamstwo tysiac razy powtorzone staje sie prawda, ale nie
dajmy sie zwariowac. Przeciez NT to M$ nie wymyslil (DEC), Excel to tez nie
jest produkt orginalny M$ i tak samo jest z Word-em, Visual C++, z ostatnim
flagowym produktem M$ do kontroli wersji zrodel i wieloma innymi produktami,
ktore na pewnym etapie rozwoju zostaly wykupione dosc czesto z cala firma,
ktora wpadala na jakis pomys. A wtej chwili M$ ma juz bardzo malo do
pozarcia na rynku. To permanentne pozeranie mniejszych bylo glowna
lokomotywa tej firmy.

Ta nieswiadomosc zatacza coraz wieksze kregi. Ostatnio na pytanie kto
wymyslil Unix-a otrzymalem odpowiedz, ze M$ i jak na razie niezle mu to
wychodzi i w tym momencie szczeka opadla mi do pasa.

Pozdrawiam

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl