Re: W co inwestowac?

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 16:25:42 MET DST

Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

: > jest pewna subtelna roznica miedzy tym do czego uzywaja windoze
: > miliony tlumokow, a tym czego od niego wymaga Wojtek
: > ;-)

: Dzieki tym milionom tlumokow, ktore na codzien korzystaja z Windows mamy
: teraz simmy 4MB po < 100 zl, akceleratory graficzne true color za grosze,
: 64-bitowe procesory i dyski 3GB w zasiegu finansowych mozliwosci
: przecietnego uzytkownika. I mozemy sobie na tym instalowac te Warpy,
: Linuxy, FreeBSD czy inne 'elytarne' systemy. Warto o tym pamietac.

Wiesz jestem na fizyce. Patrz Pan, a ja myslalem, ze dzieki badaniom
podstawowym, checi zarobienia pieniedzy i konkurencji.

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl