Re: jaki skaner kolor czy mono ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 18:06:55 MET DST

Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:

: > E tam, skanery swietnie sobie radza z robieniem OCR. Najlepiej,
: > jesli ktos ma dostep do skanera przewracajacego kartki (ja nie mam:().

: Nie bylbym takim optymista. Nieraz juz bawilem sie w OCR, zarowno recznym
: jak i stacjonarnym skanerem. Praktycznie nie da sie osiagnac wynikow
: idealnych, a poprawianie bledow/pomylek to prawdziwa udreka.

Bez przesady. Robilem kiedys OCR ze starej (=juz nie bialej) ksiazki
- kilkadziesiat stron. Po _automatycznym_ poprawieniu bledow tekst
byl wlasciwie bezbledny (pamietam ze byly chyba problemy z ',' i '.').

Oczywiscie nie pisalem o skanerach recznych.

--
Greetings,
                                                KHC