Re: W co inwestowac?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 18:10:42 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>A co za roznica miedzy WPS a Program Menadzerem czy Explorerem 95?
>Robia to samo, wygladaja podobnie...

Implementacja WPS pod W3.1 rzeczywiscie jest tylko lepszym Program
Managerem. Pod OS/2 robi duzo, duzo wiecej, miedzy innymi udostepnia
swoje mechanizmy obiektowe aplikacjom - inna sprawa, ze to sa tylko
nieliczne zaawansowane aplikacje, a wiekszosc wymaga do pracy
tylko Presentation Managera i jego bibliotek.

Wracajac do mojego zartu: Pod Warpem naprawde rzadko zachodzi
koniecznosc dolowania systemu i pracy w czystym Dosie, z reguly
normalnym dosowym programom (o grach sie nie wypowiadam, bo
nie wiem) wystarcza odpowiednio dobrana konfiguracja VDM. Czasem
to droga przez meke, bo parametrow jest sporo, ale sie oplaca.
Wbrew obiegowym opiniom odpalilem w ten sposob na przyklad
FoxPro 2.6 for Dos w wersji Extended !

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl