Re: K5vsP5 oraz GUSvsAWE

Autor: Lukasz Staszczak (staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 12:00:38 MET DST

On Wed, 26 Jun 1996, Gregorio Kus wrote:

> no coz, programy fortranowskie to zazwyczaj "ciezka obliczeniowka",
> wiec nic dziwnego ze wolisz pentium ktory ma potezniejszy floating-point
> ale chyba nie bedziesz swojej sytuacji (chem.uw.edu) przekladal na
> sytuacje przecietnego uzytkownika komputera.
>
> i z zupelnie innej beczki - od miesiecy juz trwa dyskusja GUS vs AWE32
> (jak widze ogloszenia we wloskiej prasie [a i w polskiej]
> zachecajace do kupna 32bitowej karty dzwiekowej [ma nia byc AWE]
> to sie klade ze smiechu)
>
> i zaczyna mnie to naprawde zastanawiac - czy doprawdy jest taka masa
> [...]

Calkowicie sie z Toba zgadzam Grego co do tych kart muzycznych.
Ja nawet nie mam Twojego SB PRO tylko Sound Makera 16 i co gra ?
GRA !!!! Moim zdaniem calkiem wystarczajaco. Ludzie czy Wy cos
komponujecie na tych komputerach ze Wam sa potrzebne karty za takie
pieniadze ? Moze jest jakas lista dyskusyjna dla kompozytorow a jezeli tak
to proponuje dyskusje GUS vs AWE na nia przeniesc bo niedlugo (sadzac po
rozwoju dyskusji) dojdzie do rekoczynow.

Pozdrawiam
Lukasz
staszcza_at_student.uci.agh.edu.pl