Re: Plyta & karta graf.

Autor: Michal Wisniewski (misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 11:45:52 MET DST

zbylu_at_complex.complex.com.pl wrote:

>Mam male pytanie do Szanownego Grona Pecetologow !! :)
>Powoli zbieram sie do kupna nowego pc'ta (pent.100) i mam w
>zwiazku z tym maly dylemat:
>1. Jaka plyte kupic ? Czy moze intelowskiego Triton'a II ?
>2. Jaka karte grafiki kupic (chce kupic 2Mb karte)?
>3. Czy kupowac pamiec EDO (znajomy elektronik mowi, iz
>nie warto kupowac tej pamieci - w/g niego nie ma roznicy
>w stosunku z norm. pamiecia!).
>5. Slyszalem, ze CD-Romy ToshibyX6 maja problemy z odczytem
>zlotych plyt (czy to prawda???).
>Z gory dziekuje za pomoc !!!
Tez sie zbieralem i kupilem tydzien temu....
Mam:
  Pentium 100MHz,
  Plyta ASUS P55T2P4, 256kB cache,
  Video SPEA Mirage P-64 2MB (programowe odtwarzanie MPEG, drivery na
                              CD),
  itd...

i jestem bardzo zadowolony.
Co do Toshiby, to slyszalem, ze wlasnie czyta zlote plyty i z tego
powodu jest dobra.

Michal Wisniewski misiek_at_hetman.iis.pw.edu.pl