K5vsP5 oraz GUSvsAWE

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 01:06:53 MET DST

On Tue, 25 Jun 1996 11:45:02 +0200 Wojciech Galazka wrote:

>Slabo chodza programy fortranowskie na AMD K5
> ... i dla to juz wystarczy :)
>Wole Intel Pentium 100

no coz, programy fortranowskie to zazwyczaj "ciezka obliczeniowka",
wiec nic dziwnego ze wolisz pentium ktory ma potezniejszy floating-point
ale chyba nie bedziesz swojej sytuacji (chem.uw.edu) przekladal na
sytuacje przecietnego uzytkownika komputera.

i z zupelnie innej beczki - od miesiecy juz trwa dyskusja GUS vs AWE32
    (jak widze ogloszenia we wloskiej prasie [a i w polskiej]
     zachecajace do kupna 32bitowej karty dzwiekowej [ma nia byc AWE]
     to sie klade ze smiechu)

i zaczyna mnie to naprawde zastanawiac - czy doprawdy jest taka masa
ludzi ktorzy na swoich pecetach robia z dzwiekami takie rzeczy izby
im byly te wynalazki potrzebne???
ja mam SB PRo, jestem zadowolony i nie widze najmniejszej nawet potrzeby
wymiany.
Jak chce posluchac muzyki to wlaczam CD a nie zapuszczam pliki .MID
a to czy w muzyczkach z jakichs programikow czy gierek dzwiek brzmi
mniej czy bardziej realistycznie - ani mnie grzebi ani zieje.
rowniez realizm rykow potworow z Doom'a nie wydaje mi sie wart wydawania
pieniedzy na AWE.
tym bardziej ze ja zyje w swiecie realnym
a nie wirtualnym czy jakiejs cyberspacy,
wiec pojecie "realnosci rykow" nierealnych potworow
coskolwiek mnie smieszy.

chyba ze naprawde tak nam Polska obrodzila w talenty muzyczne
i mozliwosci tych kart sluza po prostu naszym mlodym kompozytorom

Grego