Digger

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 26 Jun 1996 - 04:57:12 MET DST

On Wed, 26 Jun 1996 02:44:34 +0200 Ryszard Jasicki wrote:

>A poczciwy "Digger"? Na AT trudno go bylo dogonic, a ile radochy...

w diggera - sam bym pogral,
czy zna ktos sposob spowolnienia sesji DOS w OS/2 na tyle zeby sie dalo
zagrac w Diggera? ma ta zalete ze jest w grafice CGA wiec nie trzeba
nawet odpalac sesji pelnoekranowej - da sie grac w okienku.
to znaczy - daloby sie (sprawdzalem), gdyby nie to ze jest ciut (hmmmm!!!)
za szybki

Grego