Re: Digger

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 27 Jun 1996 - 14:41:58 MET DST

On Thu, 27 Jun 1996 09:18:36 +0200 you wrote:

>Jak wspominamy, to na calego - moim pierwszym komputerem byl
> Amstrad 464 i wole Fruity Franka !
>
>p.s. Do mlodszych kolegow, ktorzy tego nie pamietaja:
>Spectrumowcy, Commodorowcy, Atarowcy i Amstradowcy 'zarli'
>sie jakies 10 lat temu rownie bezwzglednie jak tu i teraz Windziarze,
>Osiarze i U*xiarze. I co nam z tego zostalo ?... ;-)))

jak to co?
zostala nam wiedza (bezuzyteczna) i doswiadczenie (bezcenne)

Ja tez mialem Amstrada (6128 + 256kBRAM dysk)
a o Spectrumie/C64/Atari800XL nigdy nie marzylem - to sie nie nadawalo
do zadnej pracy (wolalem PSPD90 z 8kB RAM ale za to z 4FD)
dopiero Amstrad (z CP/Mem oczywiscie) zachecil mnie do kupna
komputera na wlasnosc (pecet kosztowal wtedy majatek - ponad 2000$
a moje zarobki wynosily 30$ miesiecznie)

Grego