Re: AWE 32 czy GUS PnP?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 16:51:24 MET DST

Jaroslaw Wojtowicz <inf33853_at_syriusz.cs.put.poznan.pl> wrote:

>A jezeli gra nie ma opcji GUS to nie warto sie nia zajmowac bo to
>oznacza ze jest to juz zabytek. Sam osobiscie nigdy nie mialem
>cierpliwosci do konfigurowania gry nieprzystosowanej do GUS-a.
>Zaraz ja kasowalem.

A ja twierdze, ze najlepsza gra, w jaka kiedykolwiek gralem, to
byl stary dobry polski Blockout. Wymagania sprzetowe - XT z
flopem i herculesem. Flaki mi sie przewracaja, jak widze gre na
3 CDROM-ach, ktora wymaga do dzialania P100 z 16 MB RAM,
bo jestem wychowany w czasach, kiedy programisci szanowali
kazdy bajt pamieci - zarowno operacyjnej jak dyskowej.
I co mi zrobisz ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl