Re: Siec bez kabla

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 00:20:31 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>: Wymiana spalonego sprzetu po kazdej burzy trwa juz od momentu jak zalozono
>: siec czyli juz gdzies od 5 lat - mysle, ze przez ten czas nieco pieniedzy
>: wrzucono w bloto. Ostatnio przerwa w dzialaniu sieci w budynku A0 trwala
>: ok. 2 tygodnie ... ( popalone huby ).

>Nadal niestety podejrzewam, ze gdyby pieniadze potrzebne na swiatlowody
>5 lat temu oprocentowac w banku, to procenty pokrylyby niestety koszt
>waszych awarii. Niestety - takie sa realia. Tyle ze ciagle wisi nad Wami
>ryzyko rozwalenia np. polowy komputerow, w tym pewnie pare serwerow po 500
> [...]

Jarku, jest jeszcze cos, czego nie uwzgledniles w tej kalkulacji
 - nie wiem, jakie to ma znaczenie w domenie EDU, bo w
domenie COM czasami bardzo duze. Koszty przestoju.
U mnie pad sieci na 2 tygodnie to bylby kataklizm
porownywalny z trzesieniem ziemi.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl