RE: Hard: Win95 a BIOS Compaq'a ?

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 07:23:38 MET DST

>Tak, dziekuje za pomoc,
>takie wejscie znam i stosowalem....kiedys.
>Zrobilem zbyt duzy skrot myslowy i chyba wyszedlem na zupelnego lamera...;-)

>Wejscie poprzez F10 nie dziala po zainstalowaniu WIN 95,
>kursor nigdy nie ,,przeskakuje'' w prawy gorny rog...

MOze to robi na krotko zanim sie rozjasni ekran na tyle zeby to zobaczyc

>Ten compaq jest u znajomych, juz kiedys ,,opoiekowalem sie'' nim ... .
>Teraz chcialem troche pogrzebac, moze cos wiecej da sie z niego wycisnac.
Watpie: ze sprzetu "markowego" nie da sie nic wycisnac.

>Chyba pozostaje mi tylko zabootowanie sie ze starej dyskietki w Dosa 6.x ?
>Bo jesli przy bootowaniu robie F8, to nie moge jednoczesnie F10 ?

Na moje chlopskie oko to F10 jest obsluzony w Caompaqowym BIOSie
a wiec MUSI byc wczesniej niz wszelkie klawisze DOS czy WINDOSa

>Macie jakies sugestie?
>Darek z Berna

Pecetologia to nauka doswiadczalna.
ROMek z miasta Lodzi