Re: Siec bez kabla

Autor: Pawel Baranowski (baranows_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Jun 1996 - 11:24:00 MET DST

In <4qn4b8$dce_at_olorin.nask.pl>, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:

>Jarku, jest jeszcze cos, czego nie uwzgledniles w tej kalkulacji
> - nie wiem, jakie to ma znaczenie w domenie EDU

Na AGH powinno byc podobnie ( ale chyba nie jest ):
- nie ma zajec na pracowni komputerowej - na dyskach lokalnych jest tylko
  DOS ( ew. jakies pliki istalacji klienta programow sieciowych ),
  programy sa zainstalowane na serwerach.
- w A0 jest Rektorat, a w C1 i C2 cala administracja - wiec powinno im
  chyba zalezec ( i ile uzywaja w ogole komputerow w co watpie - np.
  kupilem na zaklad komputer i wypelniam teraz KARTE MASZYNY - APARATU
  i mam tam rubryki w stylu: naped maszyny elektryczny,nozny,reczny ; gdzie
  znajduje sie opis obslugi ; jest miejsce na fotografie 6x9 cm lub rysunek ;-) ).

  U mnie ( pracuje w innej czesci AGH ) 2 tygodnie przerwy sa nie do pomyslenia:
  - duze wykorzystaanie UNIX-owych stacji roboczych, ktore udostepniaja sobie dyski
     NFS-em.
  - lokalna siec NetWare z instalacjami sieciowymi programow do modelowan
     ( licencje siecowe )

                               Pawel Baranowski
E-mail: owski_at_slc1.geol.agh.edu.pl
         baranows_at_uci.agh.edu.pl