Re: ADW czy ADZ ???

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 21:56:09 MET DST

sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl wrote:
: Ogolnie wiadomo, ze z punktu widzenia czlowieka, dla 'typowych'
: zastosowan najlepsze efekty daje:
: 1. zwiekszenie pamieci
: ..
: 2. zmiana dysku na szybszy
: 3. zmiana szybkosci procesora
:
: Do wszystkich, ktorzy sie obrusza: tak, wiem, ze to drastyczne
: uproszczenie, ale mysle, ze na poczatek Rafalowej przygody z
: miernictwem komputerowym w sam raz...

No nie wiem. Patrze sie na to W95, machnalem mysza, i czekam sekunde na
efekt. Dysk ani mignie, to jak myslisz, w co powinienem inwestowac?

P.S. szybki dysk zmiejsza czas startu windozy, i na tym jak by sie
jego rola konczyla. Ponownie zaczyna sie liczyc przy swapingu, ale to znak
ze potrzebujesz wiecej RAM, a nie szybszy dysk.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |