Re: ADW czy ADZ ???

Autor: sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl
Data: Mon 24 Jun 1996 - 20:21:21 MET DST

On 24 Jun 96 at 17:58, Rafal Platek wrote:

> Tomasz Slodkowicz wrote:
[...]
> komputera. Zrobilem wiec taki test: porownalem czas pakowania rar'em przy najwyzszym wspolczynniku kompresji 12
> MB pliku wymiany Windows. Oto wyniki:
>
> AMD 5x86 na 133 Mhz - ok. 2.30 sec
> AMD 5x86 na 160 Mhz - ok. 2.54 sec :(
>
> Widac wiec, co warty jest SI. Zastanawia mnie tylko przyczyny takiego stanu rzeczy...

Przy wszystkich metodach pomiarowych istotne sa cechy obciazenia
(workload). Ty akurat dales takie obciazenie, ze wynik zalezal
glownie od predkosci realizacji operacji dyskowych, a nie procesora
i stad te wyniki...
    Ogolnie wiadomo, ze z punktu widzenia czlowieka, dla 'typowych'
zastosowan najlepsze efekty daje:
1. zwiekszenie pamieci
2. zmiana dysku na szybszy
3. zmiana szybkosci procesora

Do wszystkich, ktorzy sie obrusza: tak, wiem, ze to drastyczne
uproszczenie, ale mysle, ze na poczatek Rafalowej przygody z
miernictwem komputerowym w sam raz...

                        Pozdrowienia, Adam