Re: ADW czy ADZ ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 22:20:08 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl wrote:
>: Ogolnie wiadomo, ze z punktu widzenia czlowieka, dla 'typowych'
>: zastosowan najlepsze efekty daje:
>: 1. zwiekszenie pamieci
>: ..
>: 2. zmiana dysku na szybszy
>: 3. zmiana szybkosci procesora
>:
>: Do wszystkich, ktorzy sie obrusza: tak, wiem, ze to drastyczne
>: uproszczenie, ale mysle, ze na poczatek Rafalowej przygody z
>: miernictwem komputerowym w sam raz...

>No nie wiem. Patrze sie na to W95, machnalem mysza, i czekam sekunde na
> [...]

Mysle, ze po prostu Ty i Adam co innego rozumiecie przez 'typowe
zastosowanie'. Typowe zastosowanie u mnie w biurze to jednoczesnie
otwarte: Word z plikiem okolo 100 kB, Excel z ok. 2 MB placht, jedna
aplikacja w FoxPro for Dos Extended, Norton Commander i jakies
windoziane kalkulatory, notepady i inne drobiazgi. Dobrze by bylo,
gdyby jeszcze mozna bylo otworzyc druga w Foxpro Extended i
jedna w Clipperze, ale pod WWG 3.11 przy 16 MB raczej sie nie da,
pod 95 pewnie tez. Ile powinienem miec pamieci, zeby nie ruszalo
swapa i czy to ma sens ? Chodzic w miare dobrze w tle powinna
jedna z aplikacji w Foxie, pozostale nie musza.

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl