Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: Zbigniew Gasiorek (zbg_at_doctorQ.com)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 16:58:45 MET DST

tom415_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leszek Zdonek) wrote:

> [...]
Mam S3 trio/32 i podobne problemy. Ale nie wpadlem na to ze to karta. Mam
fax/modem na COM2.

>Dokladnie! Ponadto zauwazylem jeszcze dwa "udogodnienia":
>1. Nieokresowe, przypadkowe blokowanie klawiszy strzalek na paskach
>przewijania w pozycji wcisnietej.
Dodatkowy swietny patent to odwracanie strzalek w scroll-barze. U mnie dziala w
100% - jak sobie tak poskrolujesz okno (juz bez trzymania przycisku) to kliknij
wewnatrz okna i znowy najedz na przycisk strzaleczki. Odroci sie w druga strone
i bedzie dzialac odwrotnie. Swietnie zabawia to kazde towarzystwo...

>Czy ktos wie, jak sobie z tym poradzic?
Znalazlem wlasnie opis tej karty (zwie sie u mnie EC213/EC218E/EC218 - jedna z
nich bo opis jest wspolny). Pisza: gdy uzywasz adresu portu COM4, powinienes go
zmienic aby uniknac konfliktu z akceleratorem. A dalej - ze choc sama karta nie
uzywa COM4 (bo niby po co), niektore inne 'starsze karty' ustawione na COM4
niewlasciwie reaguja na dostepy CPU do karty.
Dla QEMM zalecaja wylaczyc stealth mode.
Nie wiem co to komu pomoze ale instrukcje czyta sie zwykle na koncu...

Zbyszek

Zbigniew Gasiorek [zbg_at_doctorq.com] Cracow Poland