Re: klopoty z S3 Trio64/V+

Autor: Leszek Zdonek (tom415_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 14:00:33 MET DST

At 23:42 96-06-19 +0200, you wrote:
>Mam nastepujacy problem :
>Gdy sa aktywne drivery (Win 3.1) oryginalne (kupione z karta lub z
>www.s3.com) podczas uzywania Trumpeta Winsoka pojawia sie
>ComError[overrun]=n gdzie n liczba calkowita. Po ustawieniu
>najzwyczajniejszej VGA problem znika. Co robic ? mam drivery 1.64.06 .
>
> Maciej Sokolowski
>---

Dokladnie! Ponadto zauwazylem jeszcze dwa "udogodnienia":

1. Nieokresowe, przypadkowe blokowanie klawiszy strzalek na paskach
przewijania w pozycji wcisnietej.

2. Przeklamania transmisji MODEM<->PC podczas duzych operacji ekranowych,
np. duzego scrollingu. Dokladnie tak jak pisze: chodzi o transmisje miedzy
PC a MODEMEM, a nie o linie telefoniczna, czyli o RS232. Jest to latwo
widoczne przy szybkosciach RS232 od 19200 wzwyz i co gorsza nie zalezy od nr
COM, IRQ, jak i sposobu handshaking (hard/soft).

Moim zdaniem wszystkie te problemy w gruncie rzeczy sprowadzaja sie do
jednego: istnieje jakis konflikt z portami COM (nie wiem, moze z I/O
ogolnie) podczas wykonywania przez karte wiekszych operacji ekranowych.

Czy ktos wie, jak sobie z tym poradzic?

Leszek.

---