Re: ODP: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Wojtek Zuchowski (wojtek_at_brp.waw.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 11:22:47 MET DST

>A pewnie! Bo jest po prostu lepszy. Zreszta wszystko i tak zalezy do
>czego tego sie uzywa - ja uzywam tylko i wylacznie do grania modulow i midow,
>nie gram, wiec emulacja SB mi niepotrzebna,

do tego nie jest ci potrzebny PnP. A poza tym GUS ma swoje ograniczenia i przy
wielokanalowych modulach (tak powyzej 20) zaczynaja byc slyszalne bledy
interpolacji Gf1. Do tego lepiej nadaje sie AWE. Tu jedynym ograniczeniem jest
30 kanalow, przy graniu z RAM'u, ale dochodza do tego sprzetowe efekty reverb i
chorus, ktore brzmia extra.

 a w dodatku majac GUSa moge
>grac te moduly i midy w tle (windoze 95 - lame !:)))

a majac inne karty niby nie mozesz?