Re: ODP: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Krzysztof Foltman (kfoltman_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 14:08:20 MET DST

In article <4qlmp7$gr0_at_olorin.nask.pl>, Wojtek Zuchowski wrote:

>do tego nie jest ci potrzebny PnP. A poza tym GUS
>ma swoje ograniczenia i przy
>wielokanalowych modulach (tak powyzej 20) zaczynaja byc slyszalne bledy
>interpolacji Gf1. Do tego lepiej nadaje sie AWE.

A AWE32 nie potrafi za to grac probek 8-bitowych. I nie potrafi urwac probki
(tzn. zagrac niezapetlonej probki _do_ dowolnego miejsca). Ale mowienie,
ze jest przez to "gorsze od GUS p'n'p" to bzdura - GUS nie ma np. filtrow.

> Tu jedynym ograniczeniem jest 30 kanalow, przy graniu
> z RAM'u, ale dochodza do tego sprzetowe efekty reverb i
>chorus, ktore brzmia extra.

P'n'P tez ma reverb i chorus. Tzn. tak slyszalem (bo nie mam GUSa p'n'p).

Krzysiek