Re: ODP: AWE 32 czy GUS PnP !!

Autor: Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 14:34:36 MET DST

On Fri, 21 Jun 1996, Wojtek Zuchowski wrote:

> zawsze lubielem taka rzeczowa wymiane pogladow. Czy to wszystko co masz do
> powiedzenia? To wez sobie idz gusa posluchaj...

A pewnie! Bo jest po prostu lepszy. Zreszta wszystko i tak zalezy do
czego tego sie uzywa - ja uzywam tylko i wylacznie do grania modulow i midow,
nie gram, wiec emulacja SB mi niepotrzebna, a w dodatku majac GUSa moge
grac te moduly i midy w tle (windoze 95 - lame !:)))
No coz, kazdy ma swoje zdanie :)_

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio mail: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_eleet.iele.polsl.gliwice.pl |
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |