Re: Firmy tloczace kompakty

Autor: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (kir_at_telbank.pl)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 08:22:41 MET DST

[ciach]

>Za taka cene to mozna u piratow kupic cale W95 ze wszystkimi
>spolszczonymi programami i Corelem i kupa roznych rzeczy.
>Cena 89 zł/szt przy tysiącu sztuk to zdzierstwo.
>
>Romek

Kurde - przytoczylem cene z Magazynu Internet 6/96 str. 41 (tam byla
zamieszczona reklama).
Firma jest mi obca (calkowicie!), kryptoreklama wykluczona!
Moje nazwisko nie jest wymienione w skaldzie zarzadu czy jak tam sie to u
nich nazywa!
Prosze - przyjmij oferte firmy do wiadomosci - korzystac mozesz z uslug
innych firm.
OK?

Pozdrowienia...

Krzych