COREL 3 PL CD

Autor: Ryszard Filipowski (filip_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 16:30:21 MET DST

Poradzcie mi jak zmusic CORELA 3Pl CD do zainstalowania sie na dysku
1.27Gb. Nie chce miec partycji i nie wiem czy to by pomoglo. Podobno
(wiadomosc z firm komputerowych) ten Corel rzeczywiscie nie chce sie
instalowac na tak "duzym" dysku. Na 420Mb zainstalowal sie bez problemow.
Przegrywanie z komputera na komputer to nie honor, a i problemy z win.ini
tez pewnie wystapia. Instalacja przebiega poprawnie do momentu, gdy
program pisze, ze sprawdza ilosc miejsca na dyskach - i wiesza sie.
Ta wersja Corela jest nieco historyczna, ale dla mnie w pelni uzyteczna.