Re: COREL 3 PL CD

Autor: Marek Ciesielski (laser_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 20 Jun 1996 - 09:20:43 MET DST

On Thu, 20 Jun 1996 07:30:21 -0700, Ryszard Filipowski
<filip_at_hermes.umcs.lublin.pl> wrote:

>Poradzcie mi jak zmusic CORELA 3Pl CD do zainstalowania sie na dysku
>1.27Gb. Nie chce miec partycji i nie wiem czy to by pomoglo. Podobno
>(wiadomosc z firm komputerowych) ten Corel rzeczywiscie nie chce sie
>instalowac na tak "duzym" dysku. Na 420Mb zainstalowal sie bez problemow.
>Przegrywanie z komputera na komputer to nie honor, a i problemy z win.ini
>tez pewnie wystapia. Instalacja przebiega poprawnie do momentu, gdy
>program pisze, ze sprawdza ilosc miejsca na dyskach - i wiesza sie.
>Ta wersja Corela jest nieco historyczna, ale dla mnie w pelni uzyteczna.

To jest znany problem. Rozwiazanie znajduje sie np na:

www.msp.waw.pl

ale ostatnio nie mozna sie tam dostac.
Z tego co pamietam, blad byl tylko w setupie i rozwiazanie polegalo na
recznym kopiowaniu katalogow z plytki i dopisywaniu kilku linijek w
plikach INI.

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | | LASER