Re: COREL 3 PL CD

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 21 Jun 1996 - 20:26:13 MET DST

zainstalowac corela na dysku 200mb a nastepnie dokladnie przerznac na duzy.
dziala. problemy sa spowodowane bledem w procedurze sprawdzania ilosci
wolnego miejsca - jak sie licznik przekreci to program sie nie instaluje.
nie miejmy tego za zle corelowi - jak wypuszczac 3-ke to dysk 500mb byl
tylko dla burzujow.
karpio